Board Information & Statistics

Board Statistics
Threads and Posts
Total Threads:1,973
Total Posts:4,720
Members
On This Board
You cannot create threads.
You cannot reply to threads.
You can create polls.
Members Online
Users Viewing
0 Staff, 0 Members, 1 Guest.

Shoutbox

Neco: As a reminder, the last preps for the Kentucky Derby and Kentucky Oaks will run THIS WEEKEND! This is your LAST SHOT to earn points to enter both races! Apr 22, 2019 16:14:41 GMT -5
alice: I've ranked up and am stupidly satisfied that I have lmao Apr 22, 2019 7:10:22 GMT -5
Jewellz: The last British trial race before the 1000 & 2000 Guineas is posted! If you want your horse to run in the Classics, you must have entered at least one trial prior to them. Apr 21, 2019 19:25:57 GMT -5
alice: Aww, I wish I had a tortoise! We have a king snake and a ball python too... Agatha the Turtle is only around a year old I think, she is "Tiny Turtle" haha Apr 21, 2019 12:20:51 GMT -5
foreverunicorn: Oh cool, I have a 3 year old tortoise! Apr 21, 2019 12:15:01 GMT -5
alice: Exciting news!! Yeah I've got turtles and leopard geckos on the go... I have a musk turtle IRL and she is so cute, but the shell is SO MANY ADD BALLS Apr 21, 2019 4:38:35 GMT -5
Neco: Everyone, please take a minute to read my new announcement - I'm working on the forum in a big way, so changes are a-comin! Apr 20, 2019 19:23:34 GMT -5
foreverunicorn: OMG I love leopard geckos! Apr 20, 2019 11:41:17 GMT -5
alice: working on a new project though making leopard geckos Apr 20, 2019 8:05:05 GMT -5
alice: Yaaay raffle! And here I am thinking maybe I'll hex a bunch of shetlandz and put them up haha Apr 20, 2019 8:04:24 GMT -5
Neco: Posted Raffle #3! Please tell me if you're tired of me posting horses, I can stop any time... really lol Apr 20, 2019 2:07:24 GMT -5
foreverunicorn: ok thank you! Apr 19, 2019 9:28:33 GMT -5
Neco: It's up to you. If you have higher stats, you can defnitely go back and change them! Apr 18, 2019 19:01:48 GMT -5
foreverunicorn: Are you supposed to edit horse stats that have changed since you entered a show? i.e: If you have higher stats, are you supposed to change your entry or keep it as whatever the stats were the day you entered? Apr 18, 2019 18:55:48 GMT -5
Neco: Will also be running Gora's OL race, so get in them OL ponies while you can! Apr 17, 2019 17:18:40 GMT -5
Neco: I'll be running Amy's races later on today, so if anyone wants to switch up their entries (MSW especially lol) please do so, I hate scratching entries Apr 17, 2019 15:07:26 GMT -5
alice: Download links are up :) Apr 17, 2019 9:15:35 GMT -5
alice: Got some pics of my Playable Poniez and also a Shetlandz mod for them up in the Show Off area :) Apr 17, 2019 5:34:59 GMT -5
Neco: I put up my first in a series of TB auctions! This time it's 1st gens on some hard to find files! Please bid, I will keep them all if you don't lol :X Apr 17, 2019 1:51:35 GMT -5
valeera: hexing is not my thing tonight! all my females are coming out with "extra parts" and now the AC only turns out males. what have I done!? Apr 17, 2019 1:30:47 GMT -5